16 Mart 2007 Cuma

“BEYAZ BAYRAK” I HAKEDİYORUZ !!!




Temizliğin Simgesi Yenimahalle İ.Ö. Okulu İnanılmazı Başarıyor.

Sağlık ve Milli Eğitim Bakanlıkları tarafından, okulların temizlik ve hijyen konusunda teşvik edilmesi amacıyla, yeterli ve kaliteli eğitim almış sağlıklı nesiller yetiştirilerek toplum sağlığının korunması amacıyla gerçekleştirilecek projede okulumuz ilçemizdeki “Beyaz Bayrak” ödülünün en büyük adayıdır.

“Beyaz Bayrak” projesi çerçevesinde 15 Mart 2007 tarihinde okulumuzda incelemelerde bulunan Sağlık İl Müdürlüğü yetkilileri , İl Milli Eğitim Şube Müdürü Abdullah YANGÖZ, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Özer ERSOY ‘ un okulumuzdaki çalışmalardan , özellikle çevre düzenleme çalışmalarından etkilendikleri gözlerden kaçmadı.

Özellikle minik, sevimli ve örnek anaokulu öğrencilerimiz karşısında İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri duygulu anlar yaşadılar.

Görüşlerini dile getiren İl Milli Eğitim Şube Müdürü Abdullah YANGÖZ, özellikle İl Milli Eğitim Müdürümüzün okulumuzu çok yakından takip ettiklerini, Samsunumuzu Avrupa da temsil eden 3 okuldan birisi olduğunu, bu konuda öncü bir anlayışa sahip olan Okul Müdürü Ekrem BAŞ ve İngilizce Öğretmeni Olcay PARLAK’ a katkılarından dolayı takdir ve teşekkür ettiklerini , elbette AB proje çalışmalarının İl Milli Eğitim- İlçe Milli Eğitim-Okul koordinasyonu ile gerçekleştiğini bu çalışmalarda İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün fedakar çalışmalarının da kesinlikle unutulmadığını ifade etti.

Ayrıca Comenius I Proje ekibi adına görüşlerini dile getiren Matematik Öğretmeni Lale ALIŞIR, bu çalışmaların ülkemizin tanıtımı ve gelecek nesiller için gerçekleştirildiğini, bu şekilde takdir görmenin verilebilecek belge ve ödüllerden daha önemli olduğunun altını çizdi.

Hiç yorum yok: